Näkymme on olla lähellä Jumalaa elävä seurakuntaperhe sinua varten.

Seurakuntamme sijaitsee Kanta-Hämeessä lähellä Parolan keskustaa Teollisuustie 6:ssa.

Hattulan Kotikirkon seurakunta koostuu joukosta tavallisia ihmisiä, joita yhdistää usko Jeesukseen. Me olemme saaneet kokea Jumalan rakkauden omassa elämässämme ja tahdomme olla kertomassa tätä ilosanomaa myös sinulle. Tavoitteenamme on julistaa täyttä evankeliumia, sillä uskomme Raamatun ehdottomaan auktoriteettiin Jumalan Sanana.

Kynnyksemme on matala. Kaikki ovat tervetulleita tilaisuuksiimme sellaisenaan ja missä elämän tilanteessa tahansa.Tahdomme kutsua sinua Jumalan yhteyteen ja oppia yhdessä tuntemaan Hänet rakastavana Isänä. Yhdessä voimme myös kantaa elämämme ilot ja murheet Hänen eteensä ja näin kulkea elämässä eteenpäin Häneen turvaten.

Sydämellisesti tervetuloa!